BS5-HS-312850 hala na sprzedaż
| Lokalizacja | Sosnowiec, Nowopogońska |
| Pow. całkowita [m2] | 1202.00 m² |
| Wymiary działki | 20 x 52 m |
| Cena | 2 250 000 PLN (1 872 PLN / m²) |
|
Hala, Budynek Użytkowy, Sosnowiec, ul. Nowopogońska Gotowy do działalności obiekt produkcyjno-magazynowy.Na sprzedaż funkcjonalny, dwukondygnacyjny budynek o łącznej powierzchni 1 202 m², zlokalizowany w strategicznym miejscu Sosnowca przy ul. Nowopogońskiej. Nieruchomość idealna dla prowadzenia działalności produkcyjnej, magazynowej lub usługowej. Główne atuty nieruchomości:
Podział przestrzeni:Hala produkcyjno-magazynowa (parter, 600 m²)
Część biurowo-magazynowa (piętro)
Lokalizacja i otoczenie:
Dodatkowe informacje:
Oferta na wyłączność – nie szukaj dalej! Najważniejsze elementy inwestycji kolejowej Będzin – Katowice Szopienice Płd.
Cel: Zwiększenie bezpieczeństwa i przepustowości ruchu kolejowego i drogowego, poprawa komfortu pasażerów. Dofinansowanie: Unijny instrument CEF „Łącząc Europę”.
Stacja Sosnowiec Główny
Przebudowa dwóch peronów oraz budowa nowego peronu nr 3.
Windy, schody, nowe wiaty – lepsza dostępność dla wszystkich pasażerów.
Budowa nowej nastawni i hali garażowo-magazynowej dla pojazdów technicznych.
Aktualnie trwa budowa peronu nr 3 i nowych torów.
Przystanek Sosnowiec Środula
Budowa dwóch peronów (jeden już gotowy).
Nowe przejście podziemne pieszo-rowerowe zastąpi przejazd w poziomie szyn.
Docelowo powstanie wiadukt drogowy nad torami oraz nowe wjazdy i zjazdy z DK94.
Zakończenie robót planowane na połowę 2025 r.
Wiadukty kolejowe w Sosnowcu
ul. Piłsudskiego
Rozpoczęcie prac: 17 lutego 2025 r.
Zachowane historyczne portale i odnowione słupy.
Usunięcie środkowego rzędu słupów pozwoli na zwiększenie prześwitu.
Zamknięcie ulicy dla samochodów i tramwajów (ruch pieszy utrzymany).
Otwarcie ulicy: 17 marca 2025 r., następnie prace przeniosą się na ul. Żeromskiego.
ul. Nowopogońska
Nowa konstrukcja z większym prześwitem, dwa pasy ruchu, chodnik i ścieżka rowerowa.
Zakończony pierwszy etap (nowe przęsło, tor).
Planowane zakończenie prac: III kwartał 2025 r.
Inne prace na trasie
Budowa dodatkowych torów – rozdzielenie ruchu dalekobieżnego od regionalnego.
Stacja Będzin będzie obsługiwać wyłącznie ruch towarowy.
Przystanek Katowice Morawa – kontynuacja budowy w drugiej połowie 2025 r.
Zrealizowano montaż przęseł nowego wiaduktu i budowę mostu nad rzeką Rawą.
Skala inwestycji
Część modernizacji linii kolejowej E65 (Będzin – Katowice Piotrowice, Tychy – most Wisła, Zabrzeg – Zebrzydowice).
Wartość inwestycji: ok. 7 mld zł.
Finansowanie: Unia Europejska, instrument CEF „Łącząc Europę”.
|
| Standard |
![]() ![]() ![]() ![]() |
| Opłaty wg liczników | gaz, prąd, woda |
| Stan prawny | Własność |
| Powierzchnia działki [m2] | 1761.00 |
| Zagosp. działki | zagospodarowana |
| Ukształtowanie działki | płaska |
| Kształt działki | nieregularny |
| Podst. materiał budowlany | murowany |
| Rok budowy | 1970 |
| Przeznaczenie hali | produkcyjno-magazynowy |
| Dojazd | asfalt |
| Otoczenie | zakład produkcyjny |
| Ogrzewanie | c.o. gazowe |
| Położenie | blisko centrum |
| Materiał konstrukcyjny | murowany |
| Liczba pomieszczeń biurowych | 7 |
| Powierzchnia pomieszczeń biurowych od [m2] | 20 |
| Liczba pomieszczeń socjalnych | 1 |
| Liczba pomieszczeń sanitarnych | 4 |
| Liczba pomieszczeń produkcyjnych | 1 |
| Powierzchnia pomieszczeń produkcyjnych [m2] | 600 |






